بسته MHLE ما شامل سوالات وبانک سوالات ادوار گذشته آزمون MHLE بر اساس جدیدترین آزمون ها و تا مهر 99 می باشد بسته طلایی MHLE ما شامل موارد زیر است:

چرا بسته طلایی MHLE گروه زبان دکتر دشتی؟

گروه زبان دکتر دشتی سعی نموده است با تجربه بیش از 10 سال خود ، در ارائه سوالات و منابع ادوار گذشته تا حد زیادی در این سالیان راه را برای قبولی عزیزان فراهم نماید. اما چرا ما؟

با تجربه ترین در این زمینه

فاکتور تجربه و شناسایی کامل پستی و بلندی های آزمون به ما کمک کرده است که با انجام بروز رسانی های لازم در بسته MHLE و ایجاد تغییرات پس از هر آزمون، شانس قبولی شما در این آزمون را تا حد زیادی بالا ببریم.

سوالات آزمون

وجود سوالات جدید تا آخرین آزمون برگزار شده در سال 99

ارائه نسخه پرینت شده

بسته اصلی شامل سوالات و بانک سوالات , و جواب های تشریحی به طور کامل به صورت پرینت شده و با بهترین کیفیت ارائه می گردد، وجود نسخه های پرینت شده برای مطالعه باعث بالا رفتن بهره وری مطالعه می گردد، از این حیث که داوطلبان و دانشجویان عزیز امکان یادداشت برداری و هایلایت کردن بر روی نسخه چاپی را دارا هستند. البته فایل های صوتی و ترجمه ها و اسکریپت های بانک سوالات شنیداری به صورت DVD ارائه می گردد که قابل انتقال به موبایل، تبلت و کامپیوتر می باشند.

پاسخگوی نیاز افراد با سطوح مختلف زبان

با وجود جواب های تشریحی، ترجمه ها، فایل های صوتی و جزوه های مهارت، و همچنین ایجاد ترتیب بندی و طبقه بندی، بسته های ما به شکلی تنظیم شده است که پاسخگوی نیاز افراد با سطوح مختلف زبان از ضعیف ترین سطح تا سطوح بالا و همچنین سلیقه های مختلف و بازه های مختلف زمانی مطالعه، می باشد.

بانک سوالات شنیداری

وجود اولین بانک سوالات شنیداری برای آزمون MHLE که منبع جامعی در این زمینه است و به طور کامل آزمون را پوشش می دهد.

مشاوره تلفنی

انجام مشاوره تلفنی و یا از طریق تلگرام به شکل مستقیم و بدون واسطه با دکتر دشتی تا زمان قبولی

آپدیت رایگان

ارائه آپدیت رایگان برای یک آزمون بعد از تهیه در صورت عدم موفقیت در آزمون و با ارائه کارنامه

مقرون به صرفه

هزینه های پایین در مقایسه با بسیاری از کلاس ها و دوره های حضوری و آنلاین

آزمون رایگان

با خرید بسته MHLE ما امکان شرکت در آزمون آزمایشی آنلاین با شبیه ترین شکل به آزمون اصلی به صورت رایگان برای شما فراهم می گردد.

ارسال رایگان

ارسال رایگان به هر جای ایران با سریعترین روش طبق انتخاب شما (پست پیشتاز، باربری، تیپاکس)

ویژگی های بسته طلایی MHLE

گروه زبان دکتر دشتی سعی نموده با بیش از یک دهه تجربه در این زمینه بروز ترین و معتبرترین و کامل ترین پکیج را در اختیار شما عزیزان قرار دهد در ادامه ویژگی های این بسته تیتر وار توضیح داده شده است :

جزئیات تیپ 2 بسته طلایی ما به صورت زیر است :

قیمت این بسته 269 هزار تومان در نظر گرفته شده است ، مشروط به اینکه کپی نگردد و در اختیار دیگران قرار داده نشود .

داوطلبان و دانشجویان گرامی ما به شما اطمینان می دهیم که با مطالعه دقیق این بسته و عمل به توصیه ها و راهنمایی های بسته با داشتن هر سطحی از زبان، راه شما برای کسب نمرات بالاتر از ۶۰ فراهم می گردد و شما بی نیاز از مطالعه هر منبع، کتاب، جزوه و یا شرکت در کلاس دیگری هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *