ارائه و آماده سازی ورژن جدید بسته MSRT برای اولین آزمون سال 99

دوستان عزیز جدیدترین ورژن بسته MSRT (?بسته فراتر از 60 ?)پس از تلاش های شبانه روزی بعد از آزمون 4 بهمن با تغییرات جذاب، کاربردی، مهندسی و فکر شده جهت آمادگی اولین آزمون سال 99 طراحی و بروز رسانی گردید.

بسته ما شامل:
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ بخش شنیداری ? حاوی سوالات ادوار گذشته به همراه بانک سوالات شنیداری با عنوان بندی برای هر پارت، فایل صوتی?، اسکریپت ها?، ترجمه سوالات و چهار گزینه ? ، برگ جواب ها و ⚡️اسکریپت ها⚡️

☀️ به همراه ارائه میکرو طبقه بندی دو گانه (ستاره دار *) برای شنیداری های کوتاه و بلند با جدید ترین تغییرات جهت اولین آزمون سال 99

??جدید و داغ ?? طراحی و اضافه کردن روش ابتکاری “Shock Absorber” برای اولین بار به بخش شنیداری جهت مقابله با هر گونه تغییر احتمالی برای اولین آزمون سال 99

⭐️⭐️⭐️⭐️ بخش گرامر، شامل سوالات ادوار گذشته و بانک سوالات با پاسخ های تشریحی ?

??جدید و داغ ?? ارائه پاسخ های سوپر تشریحی برای بخش گرامر (توجه کنید نه پاسخ های تشریحی کوتاه). در این روش علاوه بر توضیح جواب صحیح تست های گرامر، ⚡️دلیل نادرست بودن سایر گزینه ها نیز تشریح شده است⚡️همچنین ⚡️در ذیل هر تست مهارت گرامری مورد نیاز آن تست نیز به طور کامل با ارائه مثال توضیح داده شده است⚡️، با مطالعه این پاسخ ها و با توجه به روش میکرو طبقه بندی دوگانه به آسانی می توانید با هر سطحی از دانش گرامری به بالای 25 سوال گرامر در آزمون MSRT پاسخ دهید. حتی اگر سوالات جدید و بدون منبع طراحی شوند. دوستان عزیز نکات مخصوص آزمون MSRT هر سوالی هم که طراحی گردد همواره یکسان و مشخص است.این موارد را برای شما آماده کرده ایم.

? ارائه میکرو طبقه بندی دو گانه برای بخش گرامر(ستاره دار*) با جدید ترین تغییرات جهت اولین آزمون سال 99

⭐️⭐️⭐️ بخش درک مطلب، شامل ارائه درک مطلب ها به همراه ترجمه کامل? متن ها و سوالات و گزینه ها، همچنین در این بخش مهارت های کاربردی ?‍♂️ پاسخ به درک مطلب ها نیز ارائه شده است.

مطالعه دقیق ?این بسته با داشتن هر سطحی از زبان??، راه شما را برای کسب نمرات ? بالاتر از ۶۰ ? فراهم می‌کند. و نیاز به مطالعه هیچ منبع، کتاب، جزوه و یا شرکت در کلاس دیگری نیست.

⚡️⚡️بسته اصلی ما شامل سوالات،بانک سوالات و کلید ها بر روی کاغذ? و به صورت پرینت شده و فایل های صوتی، اسکریپت ها و جواب های تشریحی و ترجمه ها بر روی DVD ? ارائه می گردد.
⚡️⚡️مشاوره رایگان تلفنی ?? از زمان ثبت نام در آزمون تا اعلام نتایج نهایی
⚡️⚡️در صورت عدم کسب نمره مورد نظر با ارائه کارنامه? برای یک آزمون بعد، ✅آپدیت رایگان✅ ارسال می گردد.

?❤️❤️جذاب، مفید و کاربردی❤️❤️?: کلیه عزیزان با تهیه این بسته از امتیاز شرکت? رایگان ?در یک آزمون آنلاین قبل از آزمون اصلی بر خوردار می گردند. این آزمون در آشنایی شما با شرایط آزمون و مشاهده نزدیک ترین شباهت ها به آزمون بسیار مثمر ثمر خواهد بود. کد ورود به آزمون آنلاین و مشخصات در بسته ارسالی برای شما درج گردیده است.

به امید موفقیت و قبولی شما

گروه دکتر دشتی
با ما تماس بگیرید:
? 09381339002
09192643618

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *