Online training

کلاس آمادگی آزمون زبان دکتری وزرات بهداشت- ویژه آزمون 1401

با شرکت در کلاس های انلاین گروه زبان دکتر دشتی ویژه درس زبان کنکور دکتری ۱۴۰۱ ، دستیابی به درصد بالای ۷۰ را تجربه کنید
مشاهده جزئیات

معرفی بسته آزمون زبان وزارت بهداشت

طبق بخشنامه معاونت آموزش وزارت بهداشت از آزمون سال 1401-1400 به بعد درس زبان با ضریب مناسب در دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت وارد خواهد شد. همچنین دانشجویان پذیرفته شده در آزمون همچون سابق موظف به ارائه نمره آزمون زبان تا قبل از آزمون جامع دوره دکتری طبق مصوبات شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی هستند.

بر این اساس و با توجه به اهمیت این درس در قبولی شما بر آن شدیم که با استفاده از تجربه بیش از یک دهه خود در ارائه منابع آزمون های زبان دکتری منبعی کامل برای آمادگی این آزمون تهیه کنیم. این بسته برای اولین بار و به عنوان پیشرو در این زمینه تهیه و تنظیم و در آذر ماه 99 ارائه شده است. برای تهیه این بسته طیف گسترده ای از سوالات آزمون های زبان مربوط به وزارت بهداشت از جمله آزمون MHLE، آزمون ارشد و ... مورد بررسی قرار گرفته است. با توجه به حذف آزمون MHLE به عنوان شرط ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت و انتقال زبان به دفترچه مواد آزمون و همینطور اخبار غیر رسمی و با توجه به این که درس زبان در دوره ارشد به صورت تخصصی مورد سوال قرار گرفته است، انتظار می رود سوالات آزمون تقریباً در سطح سوالات آزمون MHLE باشد. با توجه به بررسی همه موارد ذکر شده و همچنین بررسی تخصصی سوالات آزمون های زبان وزارت بهداشت گنجینه ای به واقع ارزشمند در این مجموعه تهیه و تنظیم شده است که از یک طرف به آسانی می تواند شما را به حد بالای آمادگی برای آزمون زبان دکتری وزارت بهداشت برساند و متضمن گرفتن درصد بسیار بالایی در این درس می باشد و به قاطعیت نیاز به مطالعه هیچ منبع و رفرنس دیگری هم نمی باشد. از طرف دیگر با توجه به این که پس از پذیرفته شدن شما در آزمون دکتری، موظف به ارائه نمره آزمون زبان تا قبل از امتحان جامع هستید، تنها با ارائه بخش تکمیلی(شنیداری) و آپدیت این بسته می توانید در اولین آزمون MHLE پس از قبولی در آزمون دکتری شرکت نموده و نمره مورد نیاز در آن آزمون را نیز کسب نمایید.

این بسته در سه فصل گرامر، لغات و درک مطلب و به همراه یک DVD ارائه و تنظیم شده است. کلیه مطالب قرار داده شده در این فصل ها کاملاً تجزیه و تحلیل شده و حساب شده هستند و قطعاً نیاز به مطالعه هیچ مطلب دیگری نخواهید داشت و در صورتی که این مطالب را کار کنید، برای هر گونه سوال در آزمون زبان دکتری وزرات بهداشت آمادگی خواهید داشت و به راحتی حتی توان پاسخ با درصد بالای 80 را نیز در آزمون خواهید داشت. اما در این بسته چه دریافت خواهید کرد؟

چرا بسته زبان وزارت بهداشت گروه زبان دکتر دشتی؟

گروه زبان دکتر دشتی سعی نموده است با تجربه بیش از 10 سال خود ، در ارائه سوالات و منابع ادوار گذشته تا حد زیادی در این سالیان راه را برای قبولی عزیزان فراهم نماید. اما چرا ما؟

ارائه نسخه پرینت شده

بسته اصلی شامل سوالات و بانک سوالات , و جواب های تشریحی به طور کامل به صورت پرینت شده و با بهترین کیفیت ارائه می گردد، وجود نسخه های پرینت شده برای مطالعه باعث بالا رفتن بهره وری مطالعه می گردد، از این حیث که داوطلبان و دانشجویان عزیز امکان یادداشت برداری و هایلایت کردن بر روی نسخه چاپی را دارا هستند.

پاسخگوی نیاز افراد با سطوح مختلف زبان

با وجود جواب های تشریحی، ترجمه ها، فایل های صوتی و جزوه های مهارت، و همچنین ایجاد ترتیب بندی و طبقه بندی، بسته های ما به شکلی تنظیم شده است که پاسخگوی نیاز افراد با سطوح مختلف زبان از ضعیف ترین سطح تا سطوح بالا و همچنین سلیقه های مختلف و بازه های مختلف زمانی مطالعه، می باشد.

مشاوره تلفنی

انجام مشاوره تلفنی و یا از طریق تلگرام به شکل مستقیم و بدون واسطه با دکتر دشتی تا زمان قبولی

آپدیت رایگان

ارائه آپدیت رایگان برای یک آزمون بعد از تهیه در صورت عدم موفقیت در آزمون و با ارائه کارنامه

آزمون رایگان

با خرید بسته ما امکان شرکت در آزمون آزمایشی آنلاین با شبیه ترین شکل به آزمون اصلی به صورت رایگان برای شما فراهم می گردد.

مقرون به صرفه

هزینه های پایین در مقایسه با بسیاری از کلاس ها و دوره های حضوری و آنلاین

ارسال رایگان

ارسال رایگان به هر جای ایران با سریعترین روش طبق انتخاب شما (پست پیشتاز، باربری، تیپاکس)

داوطلبان و دانشجویان گرامی ما به شما اطمینان می دهیم که با مطالعه دقیق این بسته و عمل به توصیه ها و راهنمایی های بسته با داشتن هر سطحی از زبان، راه شما برای کسب نمرات قبولی فراهم می گردد و شما بی نیاز از مطالعه هر منبع، کتاب، جزوه و یا شرکت در کلاس دیگری هستید.

با مطالعه این بسته قدرتمند و هدفمند در اره آمادگی آزمون زبان قدم بردارید.


 
download

کلاس آمادگی آزمون زبان دکتری وزرات بهداشت- ویژه آزمون 1401

با شرکت در کلاس های انلاین گروه زبان دکتر دشتی ویژه درس زبان کنکور دکتری ۱۴۰۱ ، دستیابی به درصد بالای ۷۰ را تجربه کنید
مشاهده جزئیات