ویژگی های شاخص دوره های مکالمه و آیلتس

آموزش ویدئویی-تعاملی
آموزش ویدئویی-تعاملی

محدودیت های زمان و مکان در آموزش را فراموش کنید، قابل مشاهده در هر زمان و هر مکان بدون نیاز حضوری در کلاس، مطابق با زمان شما، همزمان هم آموزش ببینید و هم از طریق سیستم تیکتینگ چند رسانه ای در تعامل با استاد باشید(ورودی و خروجی در کنار هم)

سیستم تیکتینگ چندرسانه ای
سیستم تیکتینگ چندرسانه ای

صرفاً آموزش قطعا شما را به مکالمه یا مدارک آزمون های بین المللی نخواهد رساند، در کنار آموزش اصولی و نوین (یعنی ورودی) باید روی خروجی نیز همزمان کار شود خروجی مکالمه صحبت کردن و خروجی راتینگ نوشتن هست در این راستا با توجه به ویدئویی بودن دوره ها، سیستم تیکتینگ چندرسانه ای امکان تعامل دو طرفه مستقیم با استاد دوره از طریق ویدئو، صوت و متن را به صورت حرفه ای و نوین برای شما فراهم می آورد که منجر به تقویت خروجی خواهد شد.

آزمون های  چندرسانه ای
آزمون های چندرسانه ای

ما برای تشخیص میزان یادگیری نیاز به آزمون داریم تا بتوانیم میزان پیشرفت خود از آموزش را محک بزنیم. استفاده از آزمون های چندرسانه ای در این سیستم کمک بسزایی به پیشرفت آموزشی شما خواهد کرد.

تمرین های منظم و دوره ای
تمرین های منظم و دوره ای

تمرین های دوره ای و منظم برای تثبیت آموزش بسیار لازم و ضروری است به طوری که می‌توان گفت بدون تمرین آموزش هیچ نتیجه ای نخواهد داشت. برای رسیدگی به تمرین‌های شما در این مسیر بسیار جدی هستیم.بخش تمرین های چند رسانه‌ای هم به ورودی(آموزش) و هم به خروجی(مکالمه) کمک می کند.

اپلیکیشن اختصاصی
اپلیکیشن اختصاصی

استفاده از اپلیکیشن کار را برای شما بسیار راحت تر خواهد کرد بعلاوه اینکه امکانات آموزشی بسیار زیادی در اپلیکیشن وجود دارد که برای یادگیری هرچه سریعتر زبان به کمک شما می‌آید.

قابل اجرا بر روی کامپیوتر
قابل اجرا بر روی کامپیوتر

گاهی لازم است بطور رسمی تری آموزش ببینیم یعنی پای یک سیستم کامپیوتری و با تمرکز بیشتر.. در اینجا با استفاده از اپلیکیشن های تحت دسکتاپ می‌توانید از آموزش ها نهایت استفاده را ببرید.

banner

دوره های مکالمه

banner

دوره های پنجگانه (MSRT ، تولیمو ، EPT، MHLE ، UTEPT)

banner

دوره های آیلتس

banner

سایر محصولات و خدمات

پرورش کودک دو زبانه  ویژه سن 6 ماه تا یک و نیم سال (کودک شاد)
پرورش کودک دو زبانه ویژه سن 6 ماه تا یک و نیم سال (کودک شاد) 697,000 تومان
پرورش کودک دو زبانه  ویژه یک و نیم تا 3 سالگی (کودک نوپا)
پرورش کودک دو زبانه ویژه یک و نیم تا 3 سالگی (کودک نوپا) 697,000 تومان
پرورش کودک دو زبانه  ویژه 3 تا 5 سال (کودک فعال)
پرورش کودک دو زبانه ویژه 3 تا 5 سال (کودک فعال) 697,000 تومان
پرورش کودک دو زبانه  ویژه 6 تا 8 سالگی (کودک کاوشگر)
پرورش کودک دو زبانه ویژه 6 تا 8 سالگی (کودک کاوشگر) 697,000 تومان

سوالات متداول

سلام. برای آشنایی با هر دوره و توضیحات کامل هر دوره می توانید در صفحه اصلی وب سایت و اپلیکیشن با کلیک بر روی نام دوره توضیحات مفصلی از جمله توضیحات عمومی مربوط به هر دوره، سرفصل ها و فصل های هر دوره سطح بندی ها، قیمت ها و نحوه ارائه دوره مطلع شوید و از همان صفحه هم در صورت تمایل امکان ثبت سفارش وجود دارد. ضمناً در صورت هر گونه سوال بیشتر می توانید با ما به صورت تلفنی یا در شبکه های اجتماعی و یا رم مشاوره رایگان تماس بگیرید.
دوره های تضمینی مکالمه بر اساس شیوه ی نوین و بروز و بر اساس تکه فیلم ها و به روش چانکینگ (Chunking) ارائه شده است. در سراسر دوره چانک ها و قطعات زبانی بر اساس کاربردی ترین جملات انتخاب شده اند و همواره بعد از هر چانک، قطعه چانک مربوطه از فیلم ها پخش می شود که به طور فزاینده ای در یادگیری شما نقش دارد.
اصل یادگیر هر زبانی بر همین دو مبنا است. اما در دوره های مکالمه تدریس کلاسیک گرامر یا لغت به طور مستقیم انجام نمی شود. و بر اساس روش چانکینگ (Chunking) به طور غیر مستقیم و در قالب چانک ها و قطعات زمانی به طور ناخودآگاه و مثل زبان مادری آموزش داده می شود. به طور کلی در این متد از روش های سنتی و بعضاً خسته کننده قدیمی که در کلاس های زبان معمول استفاده می شود فاصله گرفته شده است و تمرکز بر روش های جدید ، کاربردی و سرگرم کننده است.
قطعا بازخورد و اکتیو بودن در یادگیری زبان بسیار مناسب تر از رویکرد Passive هست. در این راستا با ایجاد سیستم تیکتینگ پیشرفته چند رسانه ای و طراحی تمرین های منظم و دوره ای امکان ارسال تمرین ها و بازخوردها به صورت صوتی و تصویری در اپلیکشین اختصاصی دکتر دشتی وجود دارد که تمام تمرین های شما از لحاظ اینفلوئنسی، لهجه، صحیح بودن جملات بررسی شده و در کمتر از 24 ساعت به شما در سیستم تیکتینگ بازخورد داده می شود در این راستا هم مزایای استفاده از آموزش آفلاین برخوردار خواهید بود و همزمان از مزایای کلاس های حضوری نیز بهره مند می شوید. همچنین در همیان سیستم تیکتینگ می توانید سوالات و ایرادات خود را ارسال بفرمایید. در واقع کلاس زبان در جیب شماست و همواره در دسترس خواهید داشت
دوره های مکالمه در سه سطح به ترتیب سطح دوزبانه شو، سطح پیشرفته و سطح حرفه ای تنظیم شده اند. برای تعیین سطح در سیستم CEFR و دوره مناسب شما می توانید از آزمون های تعیین سطح معتبر موجود در اپلیکیشن اختصاصی دکتر دشتی استفاده کنید. البته در هر سطحی هم که هستید توصیه می کنیم از دوره دو زبانه شو با توجه به جامعیت و همه جانبه بودن این دوره شروع کنید، البته بدیهی است سطوح بالاتر سریع تر این دوره را به پایان می رسانند. از نظر سنی کلیه زبان آموزان از 12 سال به بالا قابلیت استفاده از دوره های معمول را دارند. برای سنین پایین تر می توانید بر اساس رده سنی از بخش سایر محصولات و خدمات، دوره های یادگیری بر اساس انیمیشن را انتخاب نمایند