آزمون آزمایشی آذر ماه

متاسفانه زمان شرکت در آزمون آبان ماه به پایان رسیده است . لطفا در لیست آزمون ها در آزمون های بروز ما را مشاهید کنید .

 
 

17 Comments

  1. ابوذر سوری گفت:

    بسیار عالی

  2. رضا رضائی گفت:

    سلام جناب آقای دکتر دشتی بنده ورژن06.98 را خریداری کرده بودم کد پنج رقمی در صفحه ۳ ندارم لطفا راهنمائی کنید چکار کنم

  3. مریم هراتی راد گفت:

    بسیار عالی

  4. رضا پورآذر گفت:

    با درود و تشکر ، متاسفانه من اینترنتم در زمان آزمون قطع شد.ضمنا جوابهای صحیح آزمون آزمایشی را کی میتوانیم ببینیم

    • محمد ریاحی گفت:

      لطفا از طریق تیکت و بخش پشتیبانی مشکل خودتون رو اهعلام بفرمایید تا بررسی شود

    • رضا پورآذر گفت:

      سلام من که نتوانستم به دلیل نقص فنی در آزمون آزمایشی شرکت کنم .چگونه میتوانم جواب های صحیح را داشته باشم

      • محمد ریاحی گفت:

        سوالات خود رو از طریق تیکت و بخش پشتیبانی اعلام کنید تا بررسی شوند

      • محمد ریاحی گفت:

        کد تخفیف شما شارژ شد برای ازمون دیگر و شما میتونید یک بار امتحان دهید و این امگاربه علت مشکل اینترنت شما برای شما فراهم شده

  5. لیلا احمدیان گفت:

    سلام من بسته آذر ماه رو خریداری کردم و کد تخفیفم کار نمیکنه چجوری میتونم آزمون شرکت کنم؟

    • psk گفت:

      سلام و درود
      لطفا از پروفایل کاربری خود تیکت ارسال کنید تا کرشناسان بررسی کنند و نتیجه را اطلاع دهدند .

  6. سلیمه رحیم نژاد گفت:

    سلام در حال دیدن پاسخ از آزمون خارج شدم. چگونه می تونم دوباره پاسخ های آزمون را چک کنم؟ با تشکر

  7. مریم وکیلی گفت:

    با سلام هنگام شرکت در آزمون آنلاین آذر اینترنت قطع شد
    امکان شرکت مجدد نیست؟

    • محمد ریاحی گفت:

      لطفا از طریق بخش تیکت کد تخفیف خود را برای ما ارسال کنید تا کد شما شارژ شود

  8. رضا رضائی گفت:

    سلام آقای دکتر دشتی بنده در آزمون آنلاین MHLE ثبت نام کردم قبل شر وع آزمون پیام داد از طریق تلگرام پیام ها را برات ارسال کردم لطفا عنایت فرمائید تا چهارشنبه در دقیقه نود بتونم در آزمون شبیه سازی شرکت کنم . با تشکر فراوان

    • محمد ریاحی گفت:

      مشکلی در سیستم آزمون دهی موجود بود که توسط تیم پشتیبانی مورد تصحیح قرار گرفت
      شما می توانید از این لحظه وارد آژمون شوید
      در صورت هرگونه مشکل به قسمت پشتیبانی تیکت زده و از مشکل عکس ضمیمه کنید
      با تشکر و عرض پوزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *