معرفی بسته آزمون EPT ( فراتر از 600)

چه چیزی در این بسته دریافت خواهید کرد؟ و چه تفاوتی با کلاس ها(اعم از تلگرامی، آنلاین، حضوری، تصویری و...)، کتاب ها و جزوات دیگر در مورد آزمون EPT دارد؟

1- تشریح و تحلیل مفصل سوالات ادوار گذشته آزمون EPT از اسفند 97 تا خرداد ماه 99 به شرح زیر:

تمایز با دیگران و نقاط قوت:

توجه به ترجمه تحت الفظی و معنایی به صورت همزمان جهت تسهیل در یادگیری ، توضیح لغات مشابه یعنی تفاوت لغاتی که در معنا یکسان ولی در کاربرد متفاوت هستند و در گزینه ها مطرح شده اند، کاملاً تشریح شده است، و کاربرد هر یک بیان شده است.

تمایز با دیگران و نقاط قوت:

• صرفاً به توضیح گزینه صحیح اکتفا نشده است، علاوه بر آن علت غلط بودن سایر گزینه ها مورد بررسی دقیق و موشکافانه قرار گرفته اند، این مورد در آموزش افراد ضعیف بسیار موثر و جهت ابهام زدایی کمک شایانی می کند، درواقع رفع اشکال قبل از اشکال است! • در انتهای هر سوال نکته گرامری مربوط به سوال به شکل کاملاً کاربردی تشریح شده است. اگر یک نکته گرامری در چند دوره تکرار شده باشد در هر دوره مجدداً تشریح شده است که این تکرار و تمرین و مشاهده کاربردها خود در تسلط کمک کننده است. با بررسی و تجزیه و تحلیل موشکافانه سوالات ادوار گذشته به قاطعیت به شما می گوییم که هیچ نیازی به مطالعه جزوات و کتاب های گرامر و همچنین استفاده از کلاس های رنگارنگ تدریس گرامر ندارید! ما سوال محور عمل کرده ایم و با مطالعه سوالات خود آزمون نکات گرامری را در اسرع وقت و بهترین شکل ممکن جهت آمادگی آزمون فرا خواهید گرفت. در دو آزمون اخیر یعنی بهمن 98 و خرداد 99 بیش از 95 درصد از سوالات گرامر مشابه با نکات همین سوالات بوده اند پس نیاز به هیچ کار اضافه ای نیست.


تمایز با دیگران و نقاط قوت:

• ترجمه کل متون خط به خط، استفاده از تکنیک ترجمه معنایی و تحت الفظی به طور همزمان جهت افزایش بار آموزشی مطالب، در این بخش بسیاری از موسسات و گروه ها و جزوات و کتاب ها همه سوالات دوره های گذتشه را ارائه نمی دهند، ما هر 100 سوال این 12 دوره را به طور دقیق و کامل برای شما قرار داده ایم، بدون هیچ پرشی از سوالات و متون! • ارائه تکنیک های پاسخگویی به سوالات درک مطلب به شکل بسیار موجز و مختص به آزمون EPT

تمایز با دیگران و نقاط قوت:

• ترجمه کامل متن کلوز تست و گزینه ها، استفاده از تکنیک ترجمه معنایی و تحت الفظی به طور همزمان • سوالات مرتبط با گرامر این بخش نیز به سبک سوالات گرامر قبلی به طور مفصل تشریح شده اند. • ارائه تکنیک های کلیدی جهت پاسخ دهی به سوالات کلوز تست.


2- با بررسی مفصل سوالات آزمون EPT چهار سال گذشته، بانک لغاتی به تعداد 738 لغت به همراه ترجمه فارسی برای شما مهیا کرده ایم. این لغات تنها 10 صفحه هستند، اما باید توجه داشته باشید که در آزمون بهمن 98 و خرداد 99 بیش از 90 درصد لغات از همین کلمات بوده اند. با مطالعه این لغات موفقیت خود را در بخش لغات و کلوز تست و حتی درک مطلب تا حد بسیار بسیار زیادی افزایش می دهید.این لغات منحصراً جهت آزمون EPT و با بررسی همین آزمون جمع آوری شده اند و نه هیچ آزمون دیگری!!

3- جزوه تکنیک های درک مطلب مختص آزمون EPT

4- ارائه تکنیک های کلوز تست

5- با تهیه این بسته برای دو آزمون آینده در صورت عدم قبولی آپدیت رایگان ارائه خواهد شد.

6- ارائه کد شرکت در آزمون آزمایشی رایگان : با دریافت بسته یک کد آزمون آزمایشی رایگان دریافت خواهید کرد که از سه روز مانده به آزمون با مراجعه به سایت می توانید در آزمون آزمایشی مربوطه شرکت کنید.

چرا بسته EPT گروه زبان دکتر دشتی؟

گروه زبان دکتر دشتی سعی نموده است با تجربه بیش از 10 سال خود ، در ارائه سوالات و منابع ادوار گذشته تا حد زیادی در این سالیان راه را برای قبولی عزیزان فراهم نماید. اما چرا ما؟

با تجربه ترین در این زمینه

فاکتور تجربه و شناسایی کامل پستی و بلندی های آزمون به ما کمک کرده است که با انجام بروز رسانی های لازم در بسته EPT و ایجاد تغییرات پس از هر آزمون، شانس قبولی شما در این آزمون را تا حد زیادی بالا ببریم.

سوالات آزمون

وجود سوالات سال های 97 تا 99 به همان صورت دفترچه های آزمون امکان انجام خود آزمایی و زمان بندی برای آزمون اصلی را برای شما فراهم می آورد.

ارائه نسخه پرینت شده

بسته اصلی شامل سوالات و بانک سوالات , و جواب های تشریحی به طور کامل به صورت پرینت شده و با بهترین کیفیت ارائه می گردد، وجود نسخه های پرینت شده برای مطالعه باعث بالا رفتن بهره وری مطالعه می گردد، از این حیث که داوطلبان و دانشجویان عزیز امکان یادداشت برداری و هایلایت کردن بر روی نسخه چاپی را دارا هستند. البته فایل های صوتی و ترجمه ها و اسکریپت های بانک سوالات شنیداری به صورت DVD ارائه می گردد که قابل انتقال به موبایل، تبلت و کامپیوتر می باشند.

پاسخگوی نیاز افراد با سطوح مختلف زبان

با وجود جواب های تشریحی، ترجمه ها، فایل های صوتی و جزوه های مهارت، و همچنین ایجاد ترتیب بندی و طبقه بندی، بسته های ما به شکلی تنظیم شده است که پاسخگوی نیاز افراد با سطوح مختلف زبان از ضعیف ترین سطح تا سطوح بالا و همچنین سلیقه های مختلف و بازه های مختلف زمانی مطالعه، می باشد.

بانک سوالات شنیداری

وجود اولین بانک سوالات شنیداری برای آزمون EPT که منبع جامعی در این زمینه است و به طور کامل آزمون را پوشش می دهد.

مشاوره تلفنی

انجام مشاوره تلفنی و یا از طریق تلگرام به شکل مستقیم و بدون واسطه با دکتر دشتی تا زمان قبولی

آپدیت رایگان

ارائه آپدیت رایگان برای یک آزمون بعد از تهیه در صورت عدم موفقیت در آزمون و با ارائه کارنامه

آزمون رایگان

با خرید بسته MHLE ما امکان شرکت در آزمون آزمایشی آنلاین با شبیه ترین شکل به آزمون اصلی به صورت رایگان برای شما فراهم می گردد.

مقرون به صرفه

هزینه های پایین در مقایسه با بسیاری از کلاس ها و دوره های حضوری و آنلاین

ارسال رایگان

ارسال رایگان به هر جای ایران با سریعترین روش طبق انتخاب شما (پست پیشتاز، باربری، تیپاکس)

داوطلبان و دانشجویان گرامی ما به شما اطمینان می دهیم که با مطالعه دقیق این بسته و عمل به توصیه ها و راهنمایی های بسته با داشتن هر سطحی از زبان، راه شما برای کسب نمرات بالاتر از ۶۰ فراهم می گردد و شما بی نیاز از مطالعه هر منبع، کتاب، جزوه و یا شرکت در کلاس دیگری هستید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *