معرفی بسته آزمون زبان دکتری پیام نور

گروه زبان دکتر دشتی با توجه با بررسی آزمون های برگزار شده گذشته و با رصد دقیق آزمون های قبلی و همچنین با تکیه بر بیش از یک دهه دانش و تجربه در ارائه منابع آزمون های زبان دکتری، بسته متناسب با آمادگی آزمون زبان دکتری پیام نور (EPTNU) را تهیه و تدوین نموده است. ویژگی های این بسته چیست؟ و با تهیه این بسته چه خدماتی دریافت خواهید کرد؟

چرا بسته EPTNU گروه زبان دکتر دشتی؟

گروه زبان دکتر دشتی سعی نموده است با تجربه بیش از 10 سال خود ، در ارائه سوالات و منابع ادوار گذشته تا حد زیادی در این سالیان راه را برای قبولی عزیزان فراهم نماید. اما چرا ما؟

ارائه نسخه پرینت شده

بسته اصلی شامل سوالات و بانک سوالات , و جواب های تشریحی به طور کامل به صورت پرینت شده و با بهترین کیفیت ارائه می گردد، وجود نسخه های پرینت شده برای مطالعه باعث بالا رفتن بهره وری مطالعه می گردد، از این حیث که داوطلبان و دانشجویان عزیز امکان یادداشت برداری و هایلایت کردن بر روی نسخه چاپی را دارا هستند.

پاسخگوی نیاز افراد با سطوح مختلف زبان

با وجود جواب های تشریحی، ترجمه ها، فایل های صوتی و جزوه های مهارت، و همچنین ایجاد ترتیب بندی و طبقه بندی، بسته های ما به شکلی تنظیم شده است که پاسخگوی نیاز افراد با سطوح مختلف زبان از ضعیف ترین سطح تا سطوح بالا و همچنین سلیقه های مختلف و بازه های مختلف زمانی مطالعه، می باشد.

مشاوره تلفنی

انجام مشاوره تلفنی و یا از طریق تلگرام به شکل مستقیم و بدون واسطه با دکتر دشتی تا زمان قبولی

آپدیت رایگان

ارائه آپدیت رایگان برای یک آزمون بعد از تهیه در صورت عدم موفقیت در آزمون و با ارائه کارنامه

آزمون رایگان

با خرید بسته ما امکان شرکت در آزمون آزمایشی آنلاین با شبیه ترین شکل به آزمون اصلی به صورت رایگان برای شما فراهم می گردد.

مقرون به صرفه

هزینه های پایین در مقایسه با بسیاری از کلاس ها و دوره های حضوری و آنلاین

ارسال رایگان

ارسال رایگان به هر جای ایران با سریعترین روش طبق انتخاب شما (پست پیشتاز، باربری، تیپاکس)

داوطلبان و دانشجویان گرامی ما به شما اطمینان می دهیم که با مطالعه دقیق این بسته و عمل به توصیه ها و راهنمایی های بسته با داشتن هر سطحی از زبان، راه شما برای کسب نمرات بالا فراهم می گردد و شما بی نیاز از مطالعه هر منبع، کتاب، جزوه و یا شرکت در کلاس دیگری هستید.

با مطالعه این بسته قدرتمند و هدفمند در اره آمادگی آزمون زبان دکتری پیام نور قدم بردارید.