معرفی آزمون EPTENU

آزمون زبان دانشگاه پیام نور (ETPNU) در راستای ارزیابی دانش زبان انگلیسی توسط دانشگاه پیام نور طراحی و اجرا می گردد. این آزمون توانایی زبان داوطلبان را در سه بخش درک مطلب، لغات و گرامر مورد ارزیابی قرارمی دهد.

ساختار آزمون زبان دکتری پیام نور(ETPNU) عبارت است از درک مطلب شامل 40 سوال در قالب 4 درک مطلب، لغات شامل 30 سوال و گرامر شامل 30 سوال می باشد. شایان ذکر اس که بخش گرامر سوالات تصحیح خطا (Written Expression) ندارد و کلیه سوالات به صورت چهر گزینه ای جای خالی می باشد.

جمع آزمون تافل دکتری پیام نور(ETPNU) 100 می باشد و نمره منفی ندارد. زمان در نظر گرفته شده برای این آزمون 150 دقیقه می باشد. آزمون ETPNU به صورت کامپیوتری و حضوری برگزار می شود. حوزه های محل برگزاری این آزمون معمولاً شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز است.

شایان ذکر است که نمره داوطلبان بلافاصله پس از اتمام آزمون نمایش داده می شود.

نحوه ثبت نام

ثبت نام آزمون زبان دکتری پیام نور به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور به نشانی http://azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home/ انجام می گردد.

هزینه ثبت نام

هزینه ثبت نام در آزمون برای سال 99 مبلغ 150000 تومان است.

تقویم آزمون

تقویم آزمون برای سال 99 به شرح زیر است:

 
نوبت آزمونتاریخ آزمون
دوره سی و سوم21 مهر ماه
دوره سی و چهارم09 آذر ماه
دوره سی و پنجم03 اسنفد ماه

بسته EPTUN دکتر دشتی

گروه زبان دکتر دشتی با توجه با بررسی آزمون های برگزار شده گذشته و با رصد دقیق آزمون های قبلی و همچنین با تکیه بر بیش از یک دهه دانش و تجربه در ارائه منابع آزمون های زبان دکتری، بسته متناسب با آمادگی آزمون زبان دکتری داتشگاه پیام نور (EPTNU) را تهیه و تدوین نموده است.

با مطالعه این بسته قدرتمند و هدفمند در راه آمادگی آزمون EPTNU قدم بردارید.

 
گروه زبان دکتر دشتی (‌بسته های آزموشی MSRT وMHLE و تولیمو)

بسته آموزشی TELP

با سفارش بسته های آموزشی گروه زبان دکتر دشتی با خاطری آسوده آزمون دهید .

مشاهده جزئیات سفارش بسته